jag vill bara vara jag och du

hemma nu!! efter en dag i stan återigen . hiih kul vare. åkte samma karusell idag igen men den var as mycket läskigare idag ;o haha! skrek som bara den typ .. först var jag bara med becca men sedan kom även amanda.
tog 1 bussen hem och där va det liv kan man säga. även proppfullt. men ah typ bråk i bussen, dampbarn.se :)
fick iaf sitta skönt idag , tillskillnad från igår,hah .
aja nu har jag iaf tråkigt, är inte ett dugg trött men jeppe är iaf snäll och är social på msn:)
imrn blire stan igen, nnnnnaaaaaajjjjjjjjs.
och vi fick även reda på bussen hem att ironi = inte sant. HAHA som om vi inte visstet liksom. men de va roligast idag typ.

aaaaaannnnnnnnars så är ja arg på folk just nu :((
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0