g0dm0rninG

blev väckt för typ en timma sen fast låg kvar i sängen ett tag.justde, det är fortfarande bara prickar? kanske inte är vattenkoppor ?`äh jag vet inte det märker man väl..
filmen som jag kolla på inatt var jättebra och även jätte sorglig. men sevärd va den iaf.
idag måste jag iaf städa iordning på mitt rum så min mamma blir nöjd. fan va jobbigt
sen tror jag att jag ska fota lite, är sugen på det . men på vad vetefan . hittar väll på någe.
hörs senare :):)

2 nyvakna tjejer med en chipspåse. hihi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

har en tävling på gång i bloggen, kika gärna in & delta! :) ha det bra!

www.emmamariastenius.blogg.se



Kram

2010-08-28 @ 17:19:16
Postat av: jockiiiee

finast är du agnes <33

2010-09-01 @ 08:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0