chill i parken

hej o hå. nu sitter jag här nervös som ett djur typ och väntar på att en film ska laddas ner klart.
ska försöka somna till den men tror inte det kommer fungera men man kan ju alltid hoppas.
i morgon börjar jag gymnasiet! otroligt läskigt typ... men de blir nog bra. börjar klockan tio iaf.
men marre och jag ska ta halv nio bussen så vi är säkra på att vi hinner. vet inte hur länge vi kommer gå första dagen , men i morgon äre ju bara info och sånt tror jag väl. men skriver mer om hur det var i morgon.
idag har jag lekit med mathilda . vi hade roligt. som vanligt, haha.. men vi köpte mat ifrån grillen och satte oss i bruksparken och åt. hade systemen med mig så nu får bilderna tala. för filmen är klar nu och jag behöver komma i säng.
det här sommarlovet har gått så himla fort så de inte ens finns ord. det känns som igår när vi stog alla nior i korridoren och sa - " hejdå,lycka till" med tårar nerför kinderna.shit asso..<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0