svar

ida om fffrågestund:
spelar du någon mer sport än handboll?
är du kär?
kan inte du göra nån videoblogg?


nej det gör jag inte..
nej inte just nu :p
haha vet inte, skulle kännas stört ;)




soooofiiia :** om fffrågestund:
vah äh diwn fawworiiht mawht?


hahah jadu, jag vet inte riktigt.. tacos kanske (y)




Anonym om fffrågestund:
va tycker du är bäst , påsk eller jul?
favorit färg?



jul är definitivt bäst. påsk är as tråkigt ju..
hmm jag har ingen direkt favorit färg men röd tkr jag väl om :)



Krilleebäst :DD om fffrågestund:
visst är jag bäst??:DD
ne men serri nu då, hmm fyller du år 27 maj eller va menas med det? :P



haha.
ja jag fyller år den 27 maj. :)


coool om fffrågestund:
ligga?


nej din jävla tönt :p


Jesper :) om fffrågestund:
Gillar du Sourcream Sweet Chili chips?
Kär?
Följa min blogg? =D



nja dom duger väl :p
nejj inte kär..
jao kanske det;)



pontus om fffrågestund:
är du tjock?


nej de tkr jag väl inte xd


pontus om fffrågestund:
gillar du potatis?


inte så jätte mycket. inte skolans iaf :S


pontus om fffrågestund:
mitt tangentbord är svart, vilken färg har ditt?


svart ;p



pontus om fffrågestund:
gillar du harry potter för det gör min kompis sebastian!


haha hatar harry potter -.-


nnea  om fffrågestund:
vem är du igentligen ? :)


haha jag är jag ;)



kkkarin:))  om fffrågestund:
vilken afffär tkr du bäst om?
vad har du söktför gymnaise?
vf blev det inte nått mellan dejj och den där killen i början av din blogg.?? :) <3



jag tycker om Gina tricot, bik bok och monki  mest.
media på kungsgård, media på JB och hotell resturang på JB :p
det blev nått men tog slut fort!.
:p<3


joachim andersson om fffrågestund:
hur är ditt liv nu...?


men kul..?


en du känner lite! om fffrågestund:
saknar du jocke??
:]:]:]:]<3<3
mohhahha


mm som kompis ja.




så . en del har kul liv (y) :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0