hero of war :d

nu är mitt rum städat, eller iaf det som låg på golvet, inte i hyllorna. men de orkar jag verkligen inte ta tag i !:d
idag iaf har jag lekit med mathilda och rebecca, vi hade sköj :) vi var trötta och vi åt massa, hahah de är ju gött :d
gick även ut lite och dampa loss, men ja rolig dag! :) haha vi skulle till filmis så fick mathilda för sig att ja skulle gå med hennes moppehjälm på huvet hela vägen, och jag var rolig och gjorde det med, HAHAH alla bara kolla :d men fick massvis med skratt och en tia för den promenaden (y) skitkul!:D
men nu äre dax för att gå och tvätta bort sminket och hoppa i säng för att soova. ska bli sjukt skönt. och imorrn äre FREDAAAAG!! woho. äntligen helg, ska bli sjukt skönt.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0