handbollsavslutning @ tråkigt !!!!

ja fyfan va tråkigt det var. det ända som var kul var att Dennis åt 6 korvar, hahah!:) men det var iaf typ fem kamp och lite. skit tråkigt. men vi hade iaf skit tur med vädret, nyss sken solen som fan och de var jätte fint väder, men nu ösregnar det.. jävla väder, jag ryckar sönder på det. helstört. aja nu har jag inget att göra så funderar på att göra en ny header, ser ut att behövas asså. men får se om jag orkar.. är lite sliten för fick ju gå upp ganska tidigt idag, fyfy. men ikväll ska jag iaf vara med Amanda , Mathilda och Becca. niceeenice <3
men nu ska jag nog göra en header. hihi
puss



handbolls "priset" eller va man ska säga.hhaha vackert. *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0