every day and every night I always dream that u are by my side <3

hejhej, nu är jag hemma efter en rolig men mycket kall kväll.började med att becca kom hit runt typ halv fem kanske? hon satte igång direkt med att trippla mitt hår. de blev finfint. sen lyssna vi på massa bra musik och cama och skicka massa ljudklipp till folk. haha vi är verkligen störda. sen åt vi grillat.. mm as gott yeah.
vid typ kvart i åtta kanske? så drog vi oss till mathilda, där även amanda var. vi kolla lite tv och var lite lata ett tag där, eheh men sen drog vi ut ett varv iaf, ner mot centrum men där vare inget skoj så drog upp mot netto igen, där träffade vi på pontus ,pella oh nåra st. snacka och följde efter dom, HAHA! as kul. sprang efter dom lite oh så. men sen drog dom och vi var allmänt störda iaf. sen skulle vi ta reda på vart en kompis te mathilda bodde,hahah de gick ju bra XD stog och stirra på ett hus som inte ens var det  rätta. ae fifan det var kul. men sen blevre kallt så vi drog hem :)

och nu sitter jag här.. ska upp om några timmar för ska ju till boda borg med laget som en avslutning ♥ det blir nog rätt kul faktiskt. aldrig vart där men alla säger att det är skitkul. men det är väl sånt som märks  ;)

hörs imorrn efter boda borg. har inte en aning om när jag kommer hem menmen.
godnatt , :D <3

bild som sebbe redigerat

Kommentarer
Postat av: mathilda

PEEEELLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa:D

2010-04-25 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0