AjAjJ mitt revben :(

mitt revben är av. sen jag och andrea ramlade häromdagen. typ i torsdags. blev bara värre och värre smärta så inatt kunde jag inte ens somna.. gick upp och tog två alvedon ifall de skulle hjälpa mot smärtan, men jag blev bara tröttare av dem så tillsut somnade jag vid ungefär 5 av utmattning. vaknade sedan för ungefär 2 timmar sen för att åka te sjukhuset. han lyssnade lite på mina lungor och hjärtat oh så. men det lät bra . så bara det inte var något farlig med det så är det bara att stå ut. han klämde lite på revbenen med och uch va ont det gjorde.. röntgade inte heller, det är ingen mening eftersom dom ändå inte gör något.. fick bara tabletter som vi måste hämta ut på apoteket och ingen träning typ :( aldrig haft såhär ont.
jjaja lite positivit nu då :)
jag ska leka med mathilda idag och eftersom det är typ perfekt väder så ska vi vara ute och ta lite kort, så ikväll kommer det nog bilder!:)

later

Kommentarer
Postat av: julia

vet hur det känns, bröt två revben i sommras..det är inte skönt :oo

2010-04-05 @ 00:20:56
URL: http://challaakebab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0