tuuuesday






hejsan  . :)
sug väder de är idag då, bläää . (:
vi hade studiebesök på arbetsförmedlingen, lite långtråkigt och hon hade irriterande garv , så sa hon typ samma saker typ 3 ggr ;o ah innan det för musiken blev inställd så åkte becca och jag till hennes farmor, hämta lite moneey , sen drog vi till åbergs där melissa,jennie och becca va .:) sen när besöket var slut så åkte vi till skolan och åt, sen idrott. haha vi hade EA och nelly.eve,jag,melissa,jennie kom på värsta bra dansen!:D sjukt snygg. synd att vi inte har den på film alltsåå. ;) toffsar mitt på huvudet är också snyggt , propellrar XD
ah sen sluta vi tidigare iaf det va skönt och idag ska jag va med becca och träna :)

skriver mer ikv sen .  pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0