tisdag (:

tjaaaaafan ! :):)
idag hare vart en slapp dag, mke skönt.. behövs ibland. :) sen drog ja iväg på träning, hha typ alla va tjuriga eller nått?:D aja. den va tråkig iaf.. (: sen hem , mitt huve frös till is när vi cykla hem eftersom ja hade duschat så håret va blött. fan va kallt :O 

skolan idag va btw ganska slapp, idrotten var la kul.. typ körde basket mojs? :p jag och mathilda va iaf bäst på det h6. musiken sög , skulle spela keyboard med becca till en låt .. vafan ja fick ta alla svåra sånna därna va de nu heter :@ :D  mennnnn ao, imorrn ska jag iaf va med Ellen och Becca i think ? :D  får väll hoppas så .
sen på torsdag äre studiedaag, tjoohoo :D najs. blir beccorna då. :) <3 men nu ska ja lägga mig och läsa den nya friiiiiida! :D pusshej.




fandå.
de kmr aldrig bli bra igen.. :(
saknar det som va förr,vill inte ha det såhär.
aja, vi får se när du vill prata med mig igen..



mathildabeccaEcarroandreabeccaBamandajenniemelissa m.m.     <3








Kommentarer
Postat av: mathilda

<33

2009-10-01 @ 13:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0