tisdag 23.03

hejsaan,
idag va inte andrea i skolan :(. men de börja iaf med att becca och jag kom försent (y) greeaat.
sen typ hade vi massa cp lektioner. idrotten vare mjölksyra, fett jobbigt vare ju! :o menmen man överlevde.
sen när vi skulle duscha vare en groda i duschen . hHAAHAHAHHA.
ja fick ta den i händerna och mathilda höll om min handduk så ja inte skulle tappa den så gick vi ut i korridoren och slängde ut grodan , haha dyngkul ;D spanskan va seg som fan, ja satt på youtube på min mobil , HAH, amanda bara satt där, jennie med och becca satt oh tänkte på nått . sen sluta vi och då blevre datan, sen rensa ja min garderob lite. tjohej de gick ju bra, -.-  sen vare träning, mhm riktigt najs men fan brudar vi måste skärpa oss . HAHA! cup snart, najs :D
ao förövrigt så igår va ja med mathilda, vi såg världens snyggaste kille:O HAHAHAH. fyfan XD
sen typ kolla vi skräck, ja bara satt där hon typ dog. :)))) sen tog vi massa cpbilder,men dom kmr imorrn för nu är ja så trött att ja skulle kunna somna på tangentbordet och måste ju va pigg imorrrrrn liksom. men ja kmr nog somna på 2 timmars matten , men vafan gör de:D
pusssss.<3


-------------------------------------------------------



saknar allt,
vill ha tillbaks de som va förut.
allt är så förändrat :(( <3

Kommentarer
Postat av: joachim

öhhhm hatar dig

2009-09-02 @ 16:21:13
Postat av: a gnes

okej .

2009-09-02 @ 16:24:21
Postat av: jennie

fyfan.... ska slåner dej fan. Hur kan man hata agnes hon är ju världens gulligaste ju!

2009-09-02 @ 18:42:00
URL: http://vackrazzt.blogg.se/
Postat av: agnes

haha jennie tare lungt!!;) <33

2009-09-02 @ 21:13:21
Postat av: joachim

asså det va inte jag sin skrev det dära?

2009-09-02 @ 21:52:12
Postat av: agnes

nje hon vet det nu jocke (:

2009-09-02 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0