skolfotoooooo ;p

haliiihalååå :))
kom nyss ut ifrån duschen, hade skoljoggen idag i skolan. jag jogga med becca , haha elr ah vi gick , jävla fittknää ;o och hon hade ont i höften elr nått. aja :D sen idag hade dom satt upp skolfotona , ja säger bara fyyyy +o(  , men ändå bättre än förra året kanske . men fan va fort de gick i år att få se dom då.  en vecka bara.
men skolkatalogen kmr säkert dröja dynglänge -.- ajaaa.
idag ska jag iaf leka med mathilda och dennis, kul som alltid kmr de säkert bli :D
ehehh ajuste klant som ja är så tappa ja min mobil igår när vi skulle till träningen, alla delar flög hejvilt sen när vi kom upp te alucuem så märkte ja att minneskortet va borta, fyfan XD 8 gb ju. men jao tur att ja lagt in alla bilder som fanns där på..  :p sen när vi sprang ute sprang vi neråt och kolla men hittat inte, haha. ajaaa shit the same :d så nu har ja bara 19 låtar på mobilen -.-
men nu ska jag klä på mig kläder , fixa håret och sminka mig så ska jag dra till mathilda sen trorja! :)
pusshej


heheh oseriösbild på mig o mathilda, de svarta på min hand är mascara . haha roooligtfan h6

Kommentarer
Postat av: maaathilda

kul ska vi ha bby :D <33

2009-09-23 @ 15:28:15
Postat av: Anonym

skolkatalogen kommer säkert dröja år, för mina kusin barn tog fotot igår och de ska va med i katalogen:D

vi var bäst på skoljoggen:D yipppi:D

puuussssss påre!<333

2009-09-23 @ 20:00:26
Postat av: BeccaE

jag som skrev innan glömde namnet:D

2009-09-23 @ 20:02:08
Postat av: agnes :)

hahahah de hade vi också mathilda!:)<3



och ja becca vi ägde verkligen Xd och de kmr säkert dröja ja -.- <33

2009-09-23 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0