onsdag 14.48

hejsan. kom nyss hem från skolan, värsta slappa dagen typ , lilibet är värsta bra  :):):)
mentorstiden låg vi i soffan hela tiden. becca satt och ja hade huvudet i hennes knä och låg i resten av soffan så satt typ albin och anton på mig, anton va dum och kittla mig under fötterna :( fyfyfyyy. ja dog nästan. men sen slutade vi iaf vid 20 över två elr nått. dyngskönt. (: idag ska jag va med beccaB. vi har tänk att plugga,..men vi får se hur de går. kanske skulle käka pizza med, men de är sånt som märks . menatt, nu ska jag dra ifrån mitt rum för nånstans här inne äre en spindel. omg :S så tänker inte va kvar här inte, ;o



skriver mer ikv, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0