lalala skolfoto

haliiihalååå.
idag så vare ju skolfoto, haha ser säkert knas ut men den dumma fotografen lät oss inte kolla bilderna :(
oh seriöst ja fick sitta ner ;o xd haha! jao hade två timmars matte, fifan säger ja bara. och typ två timmar tema? seriöst -.- iofs satt ja bara i soffan hela tin men ändå. sen klassråd oh lite. bestämde lite skit så¨vi ska få in pengar :))
aao sen efter skolan så va jag med beccaE , vi drog hem till mig och typ gjorde nått, sen så drog vi te beccaB , cykla över vägen o hade oss. såg en död söt orm. seeen så drog vi sen träffa vi becca&fronda igen, hämta nycklar xd haha.  drog till hängbron, träffa mathilda sen kom amandaa och ao. becca och ja cykla till lotorp h6 hon åt sakta som en snigel sen tog vi moppen till centrum och lekte lite med mathilda,dennis och amanda.
det var ruligt h6 ropa på martin  ?? och nåra :D oh seriöst när ja skulle klättra över stängslet fastnade mina tights och sen fick ja kramp i ljumsken Xd ahah. mke kul. sen drog vi till BeccaB och där tog beccaE och jag mucho fina bilder. kmr säkert lägga upp nåra senare idag maybe.
ajaa har inte mke mer att skriva .
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0