kaksäljniing (;

tjafan.
idag vare skola då, ganska soft. slapp bilden så vi slutade tjugo över ett, eheheh :D
drog hem och åt lite fort och sen cyklade jag till Andrea för vi skulle sälja kakor oh dedär.
de gick ju bra -.- sålde 1 låda. haha vi blev nosade av en hund i röven med . ;D HAHAH.<3
okej de va roligare än de låter :D sen iaf så drog jag ifrån andrea och åkte ut till vigge till min syrra och hämtade hennes busskort som ja ska få låna imorrn :) oh sen så vare träning då. va bara lina,adela,mathilda,carro och jag men de va väl kul .:) lagom jobbigt oh sådära.  sen drog ja hem och duschade och cyklade ner till mormor sen och lämna kakor och hämta en mascaraaaaa. (y) iiihi :) men imorrn ska vi med tidig buss jag och becca. -.- så blir inte att va uppe så länge idag då. men aa imorrn blir det stan iaf sen ska ja försöka hinna till träningen .
men nu orks de inte skrivas mer. puss







 
H A T A R     D E     H Ä R  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0