hemma från cupen :):):):)

hejsan  (:
nu är ja hemma ifrån cupen. hiih okei matcherna sög men resten var kul!:D

i fredags kom vi fram typ vid 3 -4 elr nått. packade upp och så.. sen så hade vi match.
efter den så åkte vi tillbaks till skolan och fixa oss sen drog vi till donken och käkade sen tillbaks..
alla typ somnade skitfort , förutom nåra. en del pratade i sömnen med, haha!:)
på lördagen hade vi match tiiidigt, så de va segt att gå upp. efter den så åkte vi och badade.
jag dog nästan i forsen , hihi :) men jennifer S och jag sörjde hela tiden för att inte nummer 3 kom dit samtidigt:( buhuu. haha :D sen vare matcher igen och sen på kvällen hade vi typ möte om säsongen, lite långtråkigt men jao.. sen efter blev det donken , haha glass :). där va melissa cp och vi lurade jennifer ;D
sen typ tillbaks till skolan , satte oss vid TV:n och typ frågade varandra frågor. ;p
Sen gick vi till rummet och la oss på madrasserna och snackade, frida och jag va lite övertrötta, skrattade åt allt. xd men kul hade vi :))) somnade sen efter ett tag iaf. så jobbigt, man såg alla som gick förbi utanför i korridoren.
och idag gick vi upp vid typ nio sen vare match. sista. sen kolla vi massa matcher oh så. finalerna.
sen åkte vi heeem. lite skönt men ändå tråkigt :) de va väldigt skönt att komma bort från allt ett tag .
men nu ska jag fan sova snart. är typ död. helt stel med, skulle va skönt med lite massage fan :D heeh.
imorrn äre skoola :( bäst o sova nu då så ja kommer i tid tills andrea,becca och jag ska mötas, hihi :))

pusshejjjjj <3


haha minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0