siiiick

hejhej.
idag är ja hemma från skolan..
lite skönt, sov till ungefär elva.. gick upp och tog febern, fortfarande lite feber så blir att va inne hela dagen..
får ju inte missa skolan imorrn, skolfoto ju!:)  så jao idag har ja typ suttit här, lyssnat på musik och läst massa bloggar.  tror ja ska sova en stund snart. eller kolla om de finns nåra kläder som man kan beställa :D behöver kläder seriöst ! slängt massa känns de som. xd om ja mår bra ikväll kanske de blir att kolla på träningen men tror inte det.. sånt som märks.!  btw så har ja vart duktig och skickat in jobbansökanden nuu. haha :))) ska göra lite engelska skit med. :p  hata skolannnnnnnnnnnnnn!
men att nu ska jag ta nått att äta och sen ska jag lägga mig och sova lite..







en gång i tiden va du min, men nu är du bara en dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0