haliihalååå

tjafan :):)
idag var de skola som vanligt då.  usch .
så jävla besviken på mig själv över de betyg ja har, seriöööst måste fixa
ajaa. hann knappt hem från skolan förns ja skulle på träning.
de va kul. kontrade lite med P94:orna. ((:
sen typ körde vi lite skott oh skit och sen vare match mot p94a.  gick inge vidare men orka bry sig. :D
aah sen så skulle carro oh ja cykla hem, hon skjutsa och ja hade väskorna på mig och så typ åkte vi uppför nån kant så vi typ stegrade med cykeln och de va jävligt läskigt, skrek lite , haha ;))
sen käka ja äcklig kyckling , blääbläää och sen var jag med becca. vi drog till beccaB som vanligt och så skulle hon äta, tog ungefär 3 timmar ;d sen drog vi ut och va damp :):):):).
enligt poliserna i finspång satt vi och filosofera vid fontänen , hahah mega kul. men sen frös ja sönder så vi drog hem :d ska sova snart för ja är döööd . imorrn är ja själv hemma hela dagen :D:D:D mum&dad är i stockholm , sen ska jag till amanda på kvällen och sova med mina söta brudar, se skräckfilm oh käka oh sådär mhhmm ;D
men ska se om nån är social på msn nu annars blire lägga sig i en varm skön säng , hihi tror de blir så:D pusshej (:



lite bilder från nån dag den här veckan (:

     

ä l s k a r    e r 

Kommentarer
Postat av: becca

ey bilderna är snygga:D hahahha

filosofering vid fontänen :D hahahhaha

pusss älskar dig.<3

2009-09-19 @ 19:12:32
Postat av: agnes

ahahahha yeah (((:

ily (: <33

2009-09-20 @ 15:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0