hahahahh



hahahahaha becca skickade en fin bild från sjuan XD
vacker jomenvisst -.-

eheheh ja har ingen feber nu så de blir skola imorrn, ((:
aldrig att ja missar skolfotot, eheh.! hoppas bara man får skolkatalogen lite fortare än förra året -.-
tog fan seriöst typ 7 år :S .
ikväll har ja inte gjort nånting.
dennis var snäll och hjälpte mig lite med skit på datan! :)))
jag har vädligt mke skit på min dator om man säger så , hahaha!;D
ajaa men nu ska ja snart  typ kolla Vänner tror ja och sen sova.
PUSSHEJ!


åååh trött på allt. seriöst.
jag har fan försökt tycker ja men du ger ingenting tillbaka. . :(

Kommentarer
Postat av: Behöver du inte veta

Han vill inte ha dig kan du bara lägga ner, vet du hur jävla less han är på dig elr?! LÅT HAN VARA. Du kmr aldrig få tbx han, verkligen inte om du håller på så där. Så lägg ner.

2009-09-16 @ 17:54:26
Postat av: a

säg nått ja inte vet?. och nästan gång kan du väl iaf stå för vem du är`?

2009-09-16 @ 21:40:24
Postat av: be...

men jävla fitt äckliga tönt dra åt helvete.,...

älskar dig agnes<3

2009-09-16 @ 22:00:50
Postat av: aaa

jarru.

älskar dig med <3

2009-09-16 @ 22:01:45
Postat av: mathilda

men jävla idiot:O

älskar dig massor<3

2009-09-17 @ 17:30:15
Postat av: becca

så patetiskt.. jag hatar anonyma kommentarer.

kan personen inte stå för vem den är har den ingen anledning att öppna käften heller..

jag hoppas du läser det här, anonyma tönt ! :)

jag svär, tro inte att du ska få trycka ner henne.

Agnes vågar ju iaf stå för vad hon tycker & tänker, och hon kan stå för vem hon är.



Älskar dig A <3

2009-09-18 @ 15:56:07
URL: http://bengiis.blogg.se/
Postat av: a.

elrhuur becca. anonyma fjolla .:p

älskar dig med becca <3

2009-09-19 @ 00:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0