dagen (;

heeeeeY.
idag har de inte hänt ett skiit, seriöst! tråkigt..
segt att komma upp till skolan, även fast de var sovmorgon . men idag kom vi iaf i tid till skolan! haha typ ett mirakel elr nått ;)
hade syslöjd, snacka om mitt dyngbra betyg med susanne . hahahah . .  fick iaf en förklaring,
sen hade vi i -profil.. fan va jobbigt. simning som vanligt då  ,  hade nån jävla blå sak mellan benen och nån annan platta typ i handen och höll på, fyfan xD tur att ingen man typ känner elr nått kommer dit, hahah!:D
ah sluta iaf typ vid halv 3.  drog hemmmm och typ inte gjort nånting, lagade mat nyss, duktigt fan :):)
imorrn äre typ studiebesök nånstans och på fredag är det hemstudiedag -.- men då ska jag in till staaan :D med bästa beccaE. får se vad som handlas , men jag behöver iaf  foundation,puder,hårnålar,toffsar,skor oh litee. .  :)
hoppas mamma oh pappa är generösa med moneey (A) . men att nu tänkte jag va duktig och skriva en berättelse till svenskan. blir fan svårt för det får bara va 100 ord, hinner ju knappt börja . haha .

puuuusss sålängee ;*



hitta nån gammal bild från greeekland. vill ha sommar ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0