trött.

hejhej, snart dags för sängen, längtar riktigt efter att få sova ut!! :)
ikväll blev det becca igen, vi va ute.. gick lite här oh var oh så. 
haha värsta disskusionen hade vi med, ;)
jag står fast vid min punkt. hon är dum i huvet. haha ;) så du vet det becca! ;d
imorrn vet ja inte va ja ska göra, elr a idag. blir väll nånting förhoppningsvis.
men nu ska jag tvätta bort sminket och sedan krypa ner i sängen.
pussshej :*





Men du va speciell du har mitt hjärta i din hand men du har glömt bort mej helt nu för du rinner ut som sand

de som vi två hade betyder inget för dig längre jag förstår inte  varför vi inte ens är vänner ..

Kommentarer
Postat av: BEcca

jadu.. igen kommentar.. :D

Pussssssssssssssssssssssss.<3

2009-10-18 @ 13:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0