trött x 10000

hejhej.
usch va trött jag är.  sov ju hos beccaE inatt med henne och beccaB.  kul vareee (:
först var vi ute, haha!  sen runt lite över tolv gick vi in och satte oss vid datorerna.  jag och beccaE hade typ inget liv ¨så vi började kolla igenom hela min bdb, haha fyfan levde jag kattliv elr ?XD  aja.,
ao sen typ runt tio över sex så la vi oss för att kolla på 17 again. hmm ja vi såg väl ungefär 10 minuter innan alla tre somnade. sen vaknade jag nångång av att ja hade dyngont , låg helt cp. så ja flyttade på mig så dom låg och sparka på mig eftersom de inte visste att ja hade flyttat. men alla tre vaknade ungefär samtidigt vid halv två elr någe. sen gick vi upp för att käka frukost vid typ kvart i fyra. haha :p sedan blev jag hämtad vid typ fem .
är riktigt trött nu och har världens huvudvärk!  men klockan nio äre grey's anatomy. hihihi <3 love it!
igår btw så tog vi ÄNTLIGEN nya bilder till handbollen , haha. skulle inte förvåna mig om de väljer en bild där ja typ kollar bort och dyngskrattar elr nått.. ;D   




äntligen känns allt braaa !

Kommentarer
Postat av: BEcca

riktigt rolig dag, får göras om! :D



bra ord att höra, älskar dig! <3

2009-10-28 @ 23:33:44
Postat av: agnes

sv : hhah om vi får!

RÅTTAN! ;) hah.



yes, hade inte vart några bra ord om de inte vore för dig, älskar dig. <3

2009-10-29 @ 00:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0