träääääning . .

idag vare skolan som vanligt då, kul med typ is på sadeln och att växlarna va fast frusna ?XD  , men iaf så vare  ganska slappt. . hade typ spanska,matte,engelska , mentor och idrott.
basket på idrotten, bra lag man hamna i ;) ja hade ju ingen  chans mot becca, för lång ju :(( ;).
ah sen damp i omklädningsrummet som vanligt. fina videor asså . haha :)) 
aaaao sen åkte hem fort som fan och sen typ packa och upp till alucuem. träning från 15.30 - 17.30 .
sprang ute först, kallt som fan. ;o sen körde vi kontringar med p94.   sen körde vi övergångar oh skit. och match. (y). kom hem , käkade mummmaaa :))) sen dampa lite på mamma&pappa . askul. ((:
men ikväll ska jag iaf va med beccaE , men hon tränar nu så ja får vänta. :)
men ska väll sminka mig och fixa håret oh så nu.
pusshej .  ♥

lite bilder.
                           HAHAHAHAH XD
         
_____________________________


Det gör ont, själen bara svider, när jag som vanligt
tänker tillbaks i tiden.. Du älskade mig så som jag en gång var, det gör du inte längre
och det sårar mig idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0