torsdag

damp dag i skolan, typ gick runt och kasta saker på folk hela dagen idag?XD
först i matsalen kastade jag stearinklump på nån , men melissa fick skiten av Ari ist, haha ;)
sen kasta jag nån Mer dricka sak på petter så han fick värsta rycket och börja jaga mig, haha fyfan han va ju galen . ja bara sprang och skrek och ramla nästan ihop av skratt, haha fifan de va kul . sen kasta jag en mackbit i huvet på bubba så då började han jaga mig för att kasta på mig men han va sämst och träffa inte så bra, ;).
förövrigt gick skolan ganska fort, men bara att vi har matte hela jävla tiden -.- och att maten är bajsäckliiiiig!
vafan gör ätbar mat...!
efter skolan åkte jag hem , åt lite oh så .. sen drog jag till Becca och vi va med jonny. jag drog hem runt typ kvart över fem för ja skulle på träning vid kvart i sex. den va rolig men jobbig  :) träna till sju, åkte sedan hem och tog en lååång skön dusch :)))
nu ska jag ta tag i recensionen som ja ska skriva klart. sen blire nog att försöka lägga sig skapligt, typ död. får se om ja pallar skolan imorrn. sånt som märks .:) men på kvällen har vi match , jooooobbbigt fan . ;p så sent ju, menmen ska sedan ut till lotorp och sova.
men pusssss. :*





NU SKA JA GÅ VIDARE!



Kommentarer
Postat av: BeccaE

DU måste skola imorgon!

jag ska kolla match.

LOTORP äger imorgon för du ska sova här då:D yippie.



Det låter rätt, du kommer klara det, du har vänner som hjälper dig! <33

älskar dig.

2009-10-15 @ 22:34:13
Postat av: BeccaE

DU måste skola imorgon!

yeah jag ska kolla matchen. :D hhihi

LOTORP äger imorgon för du ska sova här:D yippie



det låter bra, du kommer klara det, du har vänner som hjälper dig! <33

älskar dig.

2009-10-15 @ 22:45:05
Postat av: agnes

sv :

jajaja ja får väl gå till skolan då . ;)

du är cool för de.

lotorp äger? sure ;)



de låter bra ,kanske ja.. mh ja hoppas de.<3

älskar dig beccaaaa <3



2009-10-15 @ 22:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0