... :)

hejsan ((:
idag hade ja ställt mitt alarm på 11.20.. men sen när ja vakna kom ja ju på att vafan klockan är ju bara 10.20 ! xd och ja kunde inte somna om.. xd haha störande. så jag är mke trött nu,
men iaf så drog ja och carro upp till alucuem och kollade på p94as match . , de förloraaaade . (: mhm ..
sen kolla vi på beccas match med,  de förlorade också men de va nära att de vann.  becca va mke duktig :)) <3
haha de va en söt tjej där alltså , jävla puckel rygg XD hahaaaa :d <3
cykla hem i fucking regnet sen, kallt oh så rå;)
blir beccorna ikväll. :) mysiigt , yeah :)
men nu ska jag äta lite, puss.










Alla gånger som du sagt att du älskar mig,
jag trodde det var sant,
fan jag trodde på dig.
nu är det över, för dig är jag ingen längre.
jag är helt bortglömd,
Du tittar förbi, som du aldrig någonsin känt mig
.


Kommentarer
Postat av: BEcca

du är sötaste.. <3

påusssssssssss

2009-10-25 @ 23:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0