städa & plugga ..

är vad ja måste göra idag .. så jävla tråkigt, men de måste göras. har väll typ två matteprov i veckan ;o och so:n ska vara klar, engelska glosor och spanska slutuppgiften, får panik vafan .  XD  kmr inte hinna med allt. ;p aja. så är livet! :) idag i skolan gjorde vi ingenting speciellt typ . fick nya platser , sitter vid andrea och ina nu. bra plats men ja vill sitta med beccorna ju . :( snyffttt. ajja de sitter ju bakom och framför iaf  ..;) på i-profilen var inte jag och becca med, ovanligt elr vaddå ;) men mitt knä dödar mig , fyfan ont ja har.  så skulle vi gå hem till mig och hämta pengarna som ja skulle ge till albin , ja äger ut becca iaf :D poor little rebecca, HAHHA ;))<3 älskar dig ändå sötnos :)
sen gick vi till skolan igen och satte oss i soffan och myste lite grann med markus  :) men sen vare dax för en till promenad, skulle gått till shell men vi gick bara ett varv runt skolan och sen kolla vi på innebandyn .:)
sen sluta vi , najs.
ikväll blire kanske becca? :)  men ao förövrigt är ju sjukt trött på mitt hår, de växer ju fan as sakta ...:@ morrr. :@  menmen , nu måste ja plugga oh städa,



...
ι мay вe cнanged вυт ѕo нave нe
вυт now ιт'ѕ тιмe тo мove on
wιѕн мe lυcĸ  ♥

Kommentarer
Postat av: beccaE

en vacker dag ska jag äga ut dig med, hahah:D

puss påre sötnos.<3

2009-10-05 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0