skuulan

häääyyyy,  inte skrivit på nåra dar elr någe men har inte haft lust .
inte hänt så mke direkt .
idag ska jag iaf va med becca , om hon kan komma till finspång nån gång idag! ;)
för en gångs skull äre ja som får vänta på henne, haha :D
men skolan gick sakta idag, usch ritkigt trött. idrotten var kul, haha körde spökboll , älskade de när jag va liiiiten! ;d
men att jao , idag är ingen träning pga att väggen typ kan rasa ner?  XD aja de va nått iaf.
men ganska skönt ändå för ja hade inte orken . :p
idag vare engelska prov och de va lätt som faen . :)) tur de.
men nu ska ja fixa lite.
och sedan leka med becca ,
PUSS. <3'




Dags att lämna plats åt någon annan som gillar dig,
den andra flickan som betyder mycket mer än mig.
Dags att gå vidare, jag är ju ganska ung,
men glöm inte bort att du är bara min kung.


Försöker att kontrollera min smärta, försöker att vara glad,
men det känns i mitt hjärta. Vad ska jag göra när hoppet har tagit slut.
Hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mig ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0