lalala.

hejsssan , idag va det en tråkig dag. film på so:n , astråkig, och anna tog alla våra mobiler , hmm.. inte kul!:o
sen vare idrott, de va lite läskigt , haha. skulle typ stå på en plint och ramla baklänges, haha men jag vågade iaf. hihi. sen efteråt så va vi sega på att duscha och sådäraa. låg på bänkarna och snackade, sen så fick ja lite damp på sjuorna så vi gick dit och gav dom lite skit, jävla fjortisar . :p sen vare typ tråkig spanska, gjorde inte ett skit på den, :p sen sluta vi .  drog hem och åt lite sen bara suttit här, egentligen skulle jag ha städat och pluggat men de får väll bli imorrn, sitter och lyssnar på massa låtar som väcker minnen , fyfy på mig. ;)
men nu ska jag packa träningskläder för ska iväg och träna alldeles strax. :)
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0