friidäääy :D

nu äre fredag ;D fan snart börjar skolan igen, jag oorkar inte ..
igår badade jag med becca,becca och andrea, haha det var kul. ;d bara för att vi var sist ut ur omklädningsrummet h6, haha status!:D & ganska mke status på beccaE ;D huuuh...
men idag iaf ska jag träna, det är allt jag vet nu. sen ikväll blire väl att va med nån, BeccaE säkert ;d men får väl se. förövrigt är jag dyngtrött .. somnade inte förns typ fem i natt, gaah.
så har jag ont i huvudet , känns som jag håller på att bli sjuk, iiinnnttteee kul! :))
ajaa, nu sitter jag och lyssnar på musik , låt tips någon ??????? :):):)
aao ska väl göra mig i ordning snart.. ska åka till träningen om 1 timma . har äntligen ett knäskydd nu, får se om det hjälper. hoppas iaf. min lilltå är bättre men gör fortfarande så fucking ooont. så jävla klantigt gjort av mig -.-
hahh aja. ska kolla lite saker nu sen blire träning. :)
pusssföööörfan ;*

1 år gammal bild, älskar er tjejer! <3






håll mig hårt eller släpp mig helt , jag fattar vad du har valt.

jag känner inte kärlek längre men jag känner saknad , ett stort tomt hål , de är dej som ja saknar.



Kommentarer
Postat av: BEcca

varför mkt status på mig? :P

2009-10-30 @ 23:01:04
Postat av: agnnnneeeesssssss

sv :

för att du är så jäävla cool (H)

2009-10-30 @ 23:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0