smärta like hellllll ;o

heeeejsan . (:
nu har lovet börjat då , dyngnice att få sova länge!;d
igår blev det becca& becca. först typ dampa vi hos becca.. rosa läppstift är alltid najs!:))
ah men sen iaf så var jag så jävla bäst ..... not -.-
skulle va lite bra och hinna före BeccaE in på toa, hade väärsta farten och sen slog jag i min fucking lilltå i dörrkanten :O:S fyfan säger jag. aldrig kännt sån smärta , seriösT!XD ffaaan ja dog nästan .
haha så ja la mig i sängen och typ gnällde och typ tjöt elr nått. hahhhh sen skulle vi gå till netto för att möta Ellen & Linn, och ah ja kunde typ inte gå så ja fick ta beccas cykel :D haha.
men ao sen skulle vi gå massa så ja har gått runt och haft ont som faaaen , haha ;)
men de var iaf  en trevlig kväll med becca,becca,ellen,linn,jessica och bella!:)
sen  när ja kom hem tog ja av strumpan för att kolla om de syntes nått , hela jääävla tån va fan blå/lila.
hahahaah, inte undligt att ja nästan dog av smärta , haha fifan XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0