- måste skriva av mig..

när ska ja släppa dehär egentligen , så jävla svårt.
jag saknar dig, även fast ja vet att ja inte borde, och att de inte blir bättre pga det så kan ja inte låta bli.
allt är så jävla förändrat, ja trodde faktiskt att du skulle fortsätta finnas där för mig,som stöd, men där hade ja så jävla fel .
du tittar förbi som om du aldrig någonsin har känt mig. men iofs, "varför skulle du" . mhm.. det kändes verkligen.
ja saknar det som va förr, hade nått att se fram emot, nu känns allt så tomt. känns inte som om ja känner dig längre.. ja försöker verkligen gå vidare men hela tiden kommer de upp nått nytt som gör att ja är tillbaks på samma ställe igen. hatar de här. de gör ont att vara utan dig, men ja kan ingenting göra. måste leva med det.
du kommer alltid finnas kvar i mitt huvud , menmen ja önskar verkligen att vi kan bli bra vänner iaf.
nu ska ja gå vidare ifrån allt dehär, de kommer bli svårt men ja hoppas mina vänner hjälper mig..?


mhm.


Kommentarer
Postat av: beccaE

klaart som fan vi hjälper dig.

du är bäst! <3

2009-10-11 @ 14:13:45
Postat av: agnes

sv:

du är bäst , utan dig skulle ja inte klara de här . <3

2009-10-11 @ 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0