yeey ! :s

faaan typ? fick lårkaka på träningen. aj sjutton va ont det gjorde. hihi. inte skönt inte skönt... men jag lever med det iaf! hoppas de går över snart.  men attee, fan va dåligt träningen gick ;) sprang ute först med mathilda & carro. elr a vi gick ganska mke, mathilda har ju ont i benet och så var vi allmänt sega så då orks de inte springa. va nära på att göra en tabbeeee ... men sen typ snacka vi om cuper oh så. blir kanske partille elr nått?  verkar sjuukt kul. sen i hallen körde vi skott och fan vi suger , sen match oh lite och det var då jag fick lårkaka. ajajajjj. ;( i helgen är det !ääntligen! seriematch, väntat dynglänge! så ska bli kul.  är tagg redan nu fan.aja.
imorrn är det skola då, längtar verkligen inte tills 2h matten. usch oh fy. undra om jag ska göra matteprovet då?
och sen efter skolan vet jag inte vad jag ska göra. kanske städa, om jag inte ska göra det lite nu, hatar att komma hem efter en jobbig skoldag med typ skit stökigt rum, finns fan inget värre x)
men nu ska jag plocka i ordning lite smått .. sedan blir det Vänner och sen sleeeptajm.
pusssss!


bara för att ja äääälskar min klass typ mega mke så lägger jag in det otroligt fina klassfotot!;d

9a föööööfan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0