the daaaay

hejhej, nu är jag inne igen efter en rolig kväll med becca , haha seriöst kan man verkligen göra bort sig mer än va vi kan? xD dyngkul....
men att, idag väcktes jag 09.15, ja blev skitsur ;o somna om till 10. då kom pappa in och sa att jag var tvungen att gå upp, så ja gick upp och va ganska så sur :) vafan ja ville ju sova.. men sen kom vi iaf iväg till den dära mässan .. fett mke folk. fett snygga en del killar va , hahhaaaa. och fett fula en del andra va... XD HAHAH! get some help :) .... ajaa.  såg en del folk man kände igen :)  fick typ tusen nya kataloger ,  fortf osäker på vad jag ska välja.. skulle va najs att flytta men njae.. :p  aja, sånt som märks.
efter mässan så åkte vi till maxi , och äntligen fick ja tabletter!:))  hihi.
så typ va beccaE där tydligen.. men hon var blind. men sen träffades vi på HM och då blev det fnittrigt. men va tvungen ;) haha :D       aooo sen drog vi en sväng på team sportia och sedan media markt , ge mig en ny dyngstor tv tack :O hihi ..
sen hängde jag med andrea till viberga för hon skulle handla nått.
och sen hem och åt och sedan var jag med becca :')
imorrn blire film/pizza med laget och sen brottningsträning men jag ska icke träna för har ont i knät & min lilltå, fortfarande :O den har blivit cp sen ja slog i , nuddar fan inte marken xd hahahahaha. aja:D
nu snackar jag med beccaa,dennis , anton på msn, de är sociala så ska va de tbx nu, pusss :)))





saknar sommaren, speciellt italien. ta mig tillbaks. allt var så bra då , inget var fel , elr jo tkte jag kanske då.. men inte nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0