skuul & stan. (:

tjaao. skrev ingenting igår, ja hade inte lust och gjorde annat ..
lekte med andrea och tränade sedan . vi sprang typ världens längsta varv :o iaf vissa av oss tjejer.
träningen inne var tråkig förövrigt.  mitt knä är bättre iaf (y). sen när ja kom hem kollade jag på Desperate housewives, bästaaa.. <3

och idag var dagen jävligt seg , försov mig , vaknade  typ halv åtta. men vi kom ändå inte försent :)
kallt ute, blåste nästan bort. och sedan under dagen började det snöa också . skitväder.
men dagen gick väl ändå rätt fort men var så himla trött. på klassrådet körde vi nån avslappningsgrej där man skulle "drömma sig bort" till nån trygg plats elr vafan de va. sjukt svårt att koncentrera sig . haha :)
men sen idag lekte jag med becca. e   , haha vi drog in till stan vid 5 xd hon skulle kolla jacka. blev ett hastigt beslut, men sen blevre donken där inne oh lite sånt (: sen bussen hem hade vi en neger som glodde på oss. hahh. (;
missade grey's anatomy :( buuhu.. ajaa.. livet går vidare för de:D haha.
justeee, haha på tisdag ska vi sjunga och spela typ gitarr/keyboard inför Jonas, pinsamt elr vaddå . Tur är att man får gå in två och två. och jag ska gå in med kära andrea (: <3
hahh men nu ska jag snart dra för att kolla vänner oh så.  pusssss :):*





b e s v i k e n   på dig, det är va jag är !

Kommentarer
Postat av: BEcca

så jävla snygg :D<3

2009-11-08 @ 00:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0