slapp torsdag :D

hejhej  :)
dyngslapp torsdag. de gillas!  vi hade sovmorgon idag för vi skulle till cng och siemens .. först var vi på cng, kollade på våran produkt elr va man ska säga till GSTAB. sen fikade vi lite och kollade in skolan, hah! såg ju lite snygga folk,mhhhm! ;) men där var vi iaf typ bara nån timma.  sen gick vi till siemens, fick ta på oss jätte konstiga headset , haha. så typ blev vi guidade runt där innen i nån jävla STOR verktad , hah.
fyfan va tråkgt de vaaaa. fatta inte vad han snacka om och så brydde jag mig inte heller :p
men sen for vi tillbaks till skolan. becca skjutsade mig, hah ja de tog ju ett tag men vi kom ju fram tillslut. hihi
idag var de iaf god mat i skolan!! tur de.  sen drog vi till netto och köpte lite smått..
när vi drog därifrån så kom det en gubbe som va förbannad på oss XD han hade gångstavar och ställde sig dyngbrett med dom så vi inte kunde åka förbi typ, sen sa han typ först till mathilda:

man får inte cykla på trottoaren !!! jag ska anmäla dig.
mathilda sa typ : hahaa aaah .

sen sa han till mig och becca som skjutsade typ :

man får inte cykla på trottoaren, och man får inte cykla två!!! 
jag ska anmäla er bara så ni vet!

vi typ bara : hhhah  jo men gör de du
 
  
sen sa jag: haha vet du våra namn elr ?

han typ vände sig om och stog och kolla på oss dynglänge , haha störd! :)
men kul var det.

sedan hade vi NO , den var kul. kasta papper i huvet på becca & erika . xp
sen vare najs för bilden blev inställd, yääs!:D idag ska jag va med mathilda, sen vet jag inte om jag ska träna, s¨ånt som märks, sen ska jag kanske sova hos mathilda med :))
men nu ska jag göra annat. puss :*

saknar min lilla sötnos andrea med, bli frisk ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0