sjuksjuksjuk.

jag är fortfarande sjuk, men nu har jag nästan ingen feber! yeyeyeee. :')
men mitt huvud kills mee tyyyp , men det är sånt man får leva med .
typ alla trodde att becca,becca & jag skolkade bara för att alla är sjuka. men liksom vaddå vi smittar ju varannnn?!:D hihie.  men ao, det har varit ganska okej att va sjuk iaf. haft kul på msn iaf HAHAHAH , fight mellan 2 fjortisgäng, de med gasmaskerna vann. HAHA becca fattar! ;)  hah iaf det finns folk till allt . yäs.
men atte, idag vaknade jag vid typ tolv elr nått. najjjjs =)  så gick upp och satte mig här på en gång, ska snart börja göra mig iordning, det är fan bra att va sjuk ibland slipper man sminka sig och skit , får huden vila lite. haha :) men sen kommer becca och hämtar mig och sen ska vi hämta amanda med så ska vi på öppet hus. :)
och imorrn blire troligtvis skolan.  ;p 



                                                             
   
                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0