sjuk .

haliiihalååå idag är ja typ sjuk. vaknade med huvevärk och ont i halsen, så blev att va hemma idag.
vaknade typ runt tolv, gick upp och åt lite och sen satte jag mig här. ska snart lägga mig och kolla tv tror jag.
igår så tränade jag, hmm va gjorde jag mer? ingenting tror jag fan. skulle vart med becca&becca men de blev icke av.  träningen var så jävla tråkig , blää. sen när jag kom hem kollade jag på DH. älskar't.
men nu ska jag lägga mig i sängen och glo tv, puss  :*





PiNSAMT TEST.

 sex/kärlek

har du varit kär? ja
är du kär just nu?  nej
isåf i vem? -
vem var den senaste du var tsm med? joachim
är ni fortfarande tsm? nej
om inte, varför ? för att
hade ni det mysigt under tiden ni var tsm? mm.
pratar ni fortfarande ? nej de gör vi inte.
saknar du den killen/tjejen ? ja fast inte på sånt sätt.
har du haft sex? nej
om du har, med hur många ? -
har du runkat av någon ? ah
har du pullat någon ? haha nej
har du sugit av någon ? nepps
har du slickat någon ? nej
har du gjort ett sugmärke på någon? ao
har du fått ett sugmärke utav någon ? ao
hur många har du vart tsm med ? ja vet inte riktigt.
hur många har du strulat med ? hmm no idea

tonåren/puberteten
har du kommit in i puberteten? au
om du är tjej, har du fått din mens? ao
om du är kille, har du kommit in i målbrottet ? -
har du några komplex över din kropp? om jag har
vad vill du ändra isåf ? typ allt?
finns det något du är nöjd med? knappt.
röker du? nej
snusar du ? nej
idrottar du? ja
isåf vad ? handboll
har du det bra hemma? ja de har jag väl
slut på frågor, tyckte du detta test var pinsamt ? nae. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0