så börja gå framåt och inte bara gå bakåt '

hejhej. idag fick jag gå upp tidigt. typ vid 20 över 9. fyfan det var inte kul. men skulle på öppet hus i stan så va tvungen.:p var på kungsgård,plusgymnasiet och john bauer.  plusgymnasiet sög enligt mig. men de andra två var greeaat! (Y) media.:)  sen åkte vi till Max och åt, äcklig hamburgare..... men där träffade jag Amanda:)<3
satt vid dom oh så. trevlans fan . men ao sen åkte vi till maxi och handlade mat, yey va kul-.-  men sen köpte jag jeanstights och hårnålar och toffsar . behövande saker :):):) ikväll blire väl becca i think. och tacos till mat (Y) haha.
men nu ska göra lite annat. puss hej så länge :*




& becca de är inte ditt fel,  verkligen inte.
vi har inte gjort nått fel alls. synd bara att de inte kan lita på oss..
älskar dig, tack för att du alltid finns <3


Kommentarer
Postat av: BEcca

älskar dig! <3

2009-11-21 @ 17:01:31
Postat av: agnes

sv:

det är dom som begår ett misstag .

dom har verkligen helt fel.

älskar dig hjärtat <3

2009-11-22 @ 00:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0