ontontont :o

hejhej... fan vad ont i armen jag har då! fyfan .. imorse när ja skulle klä på mig, fyfan asså. och förut på träningen när man skulle ta av sig , herregud! ja är helt handikappad typ xd men jag tränade även fast jag har så jävla ont. typ hela laget är siiick ? känner mig också sjuk nu fan, får inte hända.. har ju match i helgen. ;o jävla spruta alltså. det ända alla snackat om idag i skolan är hur ont man har.. hah.

 men dagen var ganska slapp. fick reda på matteprovet, 15/19. hah stolt fan h6 trodde inte det skulle gå så bra. engelska glosorna gick också perfekt (y) spanskan med typ :) känns riktigt bra.  lucia var det också, hih längtar till jul när man hör alla julsånger. men hatar att köpa julklappar, så himla tråkigt!:P skridskor på idrotten var helt okej (y)

det är faktiskt riktigt skönt när typ 11 st är sjuka.. haha.
precis innan vi slutade fixade albin ett par rejält med snygga flätor på mig, hah duktig var han :)
sedan hem och sen dax för träning. som vi var  5 st på. vi körde typ bara gå förbi och skott och så.
innan träningen snackade vi om cuper och så igen.. nu blir det kanske rödspettecup i danmark tillsammans med P93/94. XD om inte så blir det nog Partille. hah hmm.. men men nu ska jag försöka få tag i becca, kmr inte ihåg om vi skulle va elr inte. pussar ;*



gå och dö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0