old pictures... :D

hittade lite gamla bilder!! :)


 
hah förra året när jag och becca tog hål i naveln själva, glömmer aldrig smärtan. fyfaaaan! ;o



dem där däcken  som jag gjorde nått cp i så jag stuka foten, kmr du ihåg mathilda?:D




när vi skulle på halloween fest förra året, hahah <3




hahahah fiifan nått ja aldrig glömmer, vi va störda becca!;) <3



haha grönan när vi var där med klassen i 6:an, =D




haha vadå charmig bilddddd, inge smink elr nåtttt, förra sommarn när ja va med lisa i skärgårn.<33
bjuder på den fan :D




hahah shit, kommer du ihåg vad vi kämpa med den här bilden?! liksom man ser ju knappt va det är för bild xd hahah men fan de glömmer jag aldrig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0