mitt huvud sprängs..

ååh! jag hatar att vara sjuk. och nu har jag även lite feber med, usch. jag kommer säkert dö i den dära jävla svininfluensan snart med, haha!:p får se om det blir skola imorrn.  som det känns nu så blir det inte så.
har iaf sovit nästan hela dagen idag, väldigt skönt. imorrn om jag är frisk ska jag,amanda & becca på öppethuset på cng, :) så de blir ingen träning på kvällen .  nu sitter jag och lyssnar på musik, fan är trött på all  musik. nån som har nått musik tips ? :) och så sitter jag även och snackar med folk, töntar finns det gott om, ohja! hahaahaaa,
ska snart käka lite med.  mummaaa






Kommentarer
Postat av: BEcca

töntar finns det verkligen många av :) <3 haha

2009-11-18 @ 19:32:26
Postat av: agnes

sv : om det finns, herregud!:P <3

2009-11-18 @ 20:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0