jag överlevde spruutan!!! :):)

tjatja. JAG LEVER!:D
fuck va ont sprutfan gjorde..
och biverkningar fick man, ohja. usch mådde illa och allt snurrade och hade huvudvärk som fan. men nu har allt lugnat sig och jag har bara lite huvudvärk och värk i armen SOMFAN!! kan knappt röra den vafan.. så ingen träning för mig blev det.  ist har jag vart med min bästa vän. :):) så sjukt roligt att va med diggggg. <3
vi har ätit och vi har sett film och vi har lekt med handboll och vi har skrattat sönder åt massa crazzzyy mobil bilder.. haha hon har asnajs bakgrund på sin mobil. en cp bild på mig alltså, och jag har en greeat på henne!:D
skrattat åt massa minnen, glömmer aldrig GOSEDJURSHANDBOLLEN <333 hahahahhaa. :D
menmen har egentligen inte tid för dehära, har glosor.. usch oh fy. hata skulan.
btw hade matteprov idag, det gick bra tror jag?! XD lät så på anna iaf. hahahah.



PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0