no the party don't start til' i walk in (((((:

hejohååå=) har varit hemma typ nåra timmar sedan skolan.
skolan idag gick ganska fort. handboll på idrotten var kul. :) jag fick stå lite i mål och det var nära att jag dog,haha.. men jag tog faktiskt en boll som Albin sköt!=D  sen typ har alla varit skit konstiga hela dagen idag, tjuriga hit och dit .  menmen. :) nu har vi inte någon musik längre eftersom det är så mycket med lucian och julavslutningen sedan och sånt. så vi har håltimma då ist, mke skönt.  men frågan är om man ska vara med på lucian eller inte. hmmm? det är väl sånt som märks..

Idag iaf är det ännu en såndärn slapp dag,borde egentligen städa och plugga lite kanske? men jag har verkligen ingen ork för det. ska och träna sennnnn runt klockan sex :):)  är inte spc sugen på det men gör de iaf. ska ju snacka om cuper och sånt med. ;p får se vart vi bestämmer att vi ska åka.

pusssssar / agnes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0