HA-HA.

tjaoo, ja vet ninte när ja senast skrev, typ lördags natt elr någe.
men att igår va det match iaf. och vi vann!!!! =D yey. första serie matchen i år som vi vann, mot malmslätt va det!:p men matchen var bra, #23 hade damp. hahah!  efteråt blev det självklart donken. ihi.
sedan är jag ensam nu. sov ensam igår tills idag och ska göra det idag tills i morgon med. lite läskigt fan , men sånt ja stått ut med förr så :) hah. mamma & pappa är i tyskland .  därför ja är själv.

idag började vi klockan halv nio på bergska.. cyklade dit i regnet med andrea. jävla regn, huh :p
när vi kom dit samlades alla nior i aulan sen gick vi till våra program som vi valt, hah.
både mathilda och amanda var sjuka.. så melissa ,becca och jag bytte så vi kunde vara med andrea.
vi va på samhäll och fordon. *zzzzZz snark* typ :)  så kan det va när man bara kryssar i nått (:
men vi va på bergska till klockan elva sen drog vi till grosvad. vafan kunde vi inte få sluta för ? jävla .....
men NO.n vart inställd iaf. ett stort + ! för ja orkade absolut inte No.
så vi åt och sen var det i-profil.  idag hade vi bowling, hah fyfan va dåligt de gick för mig ibland ;p
men slutade vid halv tre.
cyklade hem med andrea och sen blev det äta lite smått och tvätta bort smink ohså , sedan mötte jag andrea igen och då åkte vi och solade. haha!;)
efter att jag kom hem ifrån det har ja inte gjort nått speciellt men nu ska jag käka lite pannkakor och sedan städa iordning lite på min egna soptipp typ?! x) jaja.....
förövrigt dampar ja sönder på min katt som inte kan hålla käften, :(
men puss FÖRFAN , men nt till alla




Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, är Elsa jobbig? ;)

2009-12-01 @ 19:34:05
URL: http://elinelisabethb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0