"/

varför kan det aldrig bli bra för? jag hatar att bli sårad hela tiden. varför inte bara bli kompisar ? jag vet, det kommer ALDRIG bli som förut .. men vafan bättre än det här måste det bli .  men jag vet inte vad jag ska tro för du har ljugit såååå mycket för mig, även om du inte själv tycker att du har det så har du det.  ibland säger du att vi ska prata och allt, men du skriver aldrig. fan allt hänger ju inte bara på mig. vi är faktiskt två om det här, bara att jag får ta all skit och bli sårad hela tiden, vilket jag är trött på. o jag begär inte att du ska ta mig först elr nått, men bara att du pratar med mig vafan. men du verkar inte vilja det och det är riktigt tråkigt..
ibland säger du att du vill och ibland att ja ska lämna dig ifred, du har gjort mig så jävla förvirrad och osäker så det inte ens finns ord. oh om du inte vill så säg det rakt ut istället , mkt bättre och lättare för mig blir det också. du tycker att jag har förändrats till nått som inte är så bra, men det är du som gjort så ja har blivit så som jag är, och du är inte samma person du heller? inte ens i närheten. ja vill bara att allt ska bli bra för jag orkar inte bli mer sårad nu.. saknar tiden som va. kanske för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0