du vet att du kan klara av det men bara om du vill '

äntligen fredag!
gick till skolan idag då, efter att ha varit sjuk i 2 dagar.
vi slutade typ vid 20 i 2 så de va najs. hade  Bruce, haha skön gubbe fan!:) blev lite arger men sånt man får stå ut med  ;d  blev ingen idrott för mig, nyss vart sjuk så..  och så äre tydligen ingen match i helgen heller, fan vart utan matcher aslänge nu juu :o mke tråkigt.
men ikväll blir de nog en bra kväll med becca.E får vi hoppas. vet inte riktigt vad vi ska göra men nått skoj blir de nog, känns som jag behöver göra nått kul. men nu ska jag höja musikvolymen och sedan städa mitt rum. gaaah jag orkar inte, menmeeen måste göras.
hörsssssss senare fan :):)

har en ny bild med !!!!!!!!!! hahahahahaha nat.


i löööv you bejbi. <3





så jävla ful
& du är så hatad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0