dageeen.

haliihalå ((:
imorse hann jag duscha :OO ett mirakel typ!!och jag kom fan före andrea ut där vi möts ;o fast vi kom försent till skolan x).. oh seriöst ja hatar min lärare anna , så jävla jobbig, hon väljer alltid mig så ja ska svara på massa cp frågor inför hela klassen -.- xd inte fan kan jag massa skit om hinduism . haha :) förövrigt gick de ganska fort, gick ner till medley och köpte lite käk oh sådär , haha :) najs. äcklig skolmat som vanligt,  när ska dom fixa normal mat ?! ;d.  på bilden vare kul, skulle fixa en reklam affisch om disco . som träning inför GSTAB arbetet :p
var med Melissa & Jennie, våran va lätt snyggast h6.  oh om nåra veckor ska vi ta spruta mot svininfluensa , gaaah men de går nog bra (a). men aette idag ska jag typ städa , om  ja orkar (: sen ska jag väll träna :p
men puss hej nu ska jag rensa lite bland lite bilder ;d :*





nu fattar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0