bästavän.

vad har hänt egentligen ?
allt och alla förändras men våran vänskap ska fan inte få göra det.
bästavänner föralltid, sa vi ju.
såhär kan det inte fortsätta.
jag saknar att umgås med dig, jag saknar att prata om typ allt med dig över huvudtaget.
italien i sommras, fifan va najs det var.
aldrig haft så kul i hela mitt liv.
du och jag.
vi har minnen som ingen annan kan slå.
fyfan va minnen vi har, sånna man aldrig glömmer bort.
som vissa grejer i Lien , haha.
nämns inte här men du fattar nog..
och på balkongen i italien, asså fyfan vad vi garva.
kunde inte ens andas nästan ju.
haha ah fyfan gumman <3
jag älskar dig min bästaste vääään, finns ingen bättre än dig! <3
finns för dig till tusen, nu&föralltid.
älskar dig silverfisken ;) <3333



fett gammal bild men orks inte bry sig ;d <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0