ändring on tha blogggggg =]]

hejhopp!:d
idag så började en ny skolvecka. tycker allt går så fort. känns som det nyss var sommarlov men det är ju snart jul!  skolan var iaf ganska slapp. hade ingen sy slöjd för 9B hade gstab idag. så vi hade NO ist, tyckte vi kunde fått sovmorgon ännu mer ist, men nehene!:) Idrottsprofilen hade vi först en timma handboll på, sen skulle vi ha EA men becca och jag visste inte vad vi skulle göra så vi satt bara och kolla på alla andra. hah. ;)
gick sedan hem efter skolan med becca och becca.
när jag kom hem åt jag lite, var verkligen dyng hungrig :o  efter det har jag inte gjort nånting speciellt.
nu funderar jag på att lägga mig och läsa den nya FRIDA elr se på tv. så får vi se om de blir att gå ut nått sen. hhiihhh. har även ändrat designen elr vafan man ska kalla det på bloggen, var trött på den andra SOMFAN! 8)

ppuss hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0