aaaaoooouuuuuuu

helgen har varit braaa än så länge :)
igår blev det träning och sen på kvällen var jag med beccaB, kul hade vi. haha rääddda ett tag där!x)
men sen efter ett jävla tag träffade vi fronda. han va idiot :o men haha jao xd  kul vare ju allt:)
kom hem typ runt kvart över elva tror ja, sen vart det datan ett tag. gick och la mig skapligt iaf..
sen idag vaknade jag vid typ halv tolv, gick upp kvart i elr nått.
sedan upp till aluceum till klockan ett . samling med brudarna dåå, sen åkte vi mot jönköping, åkte med Klara med lina & mathilda med :) treevligggggt (y) tog typ 2 tim dit.
sen kollade vi på matchen då . nära att allingsås vann, dumma ciudad real ;) men de va kul =d. fast sm - finalerna var så mke roligare . efter matchen så blevre donken självklart, sen heem.
när ja kom hem hann ja bara innanför dörrn sen ringde beccaE så skulle ja ut till henne. vi skulle vart med Bella men nänäää.

ist gick vi lite.. sjöng liiite högt i busskur, (a)  träffade på linn,ellen och jessica.. satt med dom ett tag. sen gick vi och träffade martin,joppe,andy och hampus , de va kul=) drog in typ vid 10 i ett, så kallt.
nu blire datan ett tag till sen sova, dyngtrött fan.
imorrn kanske de blir att kolla p94:as match, sånt som märks.
  

 
 
likadant varje gång, så sjukt trött på det. snart ger jag upp </3


Kommentarer
Postat av: BEcca

najs kväll igår fan ! :D<3

2009-11-15 @ 19:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0